
Geen producten
Geen producten
➥ | Waar kan ik mijn bestelling afhalen? |
➥ | Hoeveel bedraagt de verzendkost? |
➥ | Wat is de levertijd en hoe verloopt de levering? |
Bouwdepot werkt logistiek samen met 15 professionele bouwhandels en dit verspreid over Vlaanderen. Op iedere productpagina staat weergegeven op welke depots GRATIS AFHALING mogelijk is voor het specifiek product. Je kan hierbij op een afhaaldepot klikken voor het adres & de openingsuren.
Tijdens het afrekenen kan je het depot selecteren waar je het product wenst af te halen. Als een bepaald depot niet weergegeven wordt in de lijst dan kan het product daar ook nooit afgehaald worden. (Er is tevens geen intern transport tussen de depots)
Binnen 1 werkdag ontvang je een email en gratis SMS dat je bestelling klaar staat voor afhaling. (Let op! producten kunnen wegens stockbreuk niet beschikbaar zijn voor afhaling binnen 1 werkdag. Hiervan wordt men onmiddellijk geïnformeerd. Tevens staan er langere afhaaltermijnen vermeld op de productpagina's van niet stockartikelen.)
Afhalen kan enkel na bestelling én betaling online of via overschrijving. Je online bestelling betalen op het depot is niet mogelijk. Afhaalbestellingen worden bij voorkeur binnen de 10 dagen na de bevestiging van de afhaling afgehaald (indien dit niet mogelijk is, graag dit dan even melden aan de klantendienst). Afhalen kan tevens in meerdere keren bij grotere/zwaardere bestelvolumes.
De verzendkost wordt automatisch berekend wanneer je aangemeld bent (aanmelden) en dit op basis van inhoud winkelmandje en het leveringsadres. Zo kunnen we voor jouw bouwproducten uiterst scherpe prijzen bieden bij afhaling met een zo laag mogelijke verzendkost op maat van je winkelmandje indien deze geleverd moet worden.
De BASIS verzendkost voor een
Er is geen gratis verzending vanaf een bepaald bestelbedrag van toepassing.
We verzenden standaard enkel naar een adres in België of Nederland. Verzendingen kunnen niet onder rembours.
Op de productpagina's kan je ook de leverkost bekijken van het desbetreffende artikel en dit op basis van aantal en de postcode. (zie hieronder de te volgen stappen op een productpagina).
Leverkost bij meerdere artikels weten? Vul je kruiwagen met de gewenste producten en hoeveelheden en ga door naar bestellen. Daar kan je de verzendkost van je totaal winkelmandje oproepen op basis van postcode leveradres.
De gangbare levertijd van een artikel vind je op de respectievelijke productpagina en dit in de gele tekstblok onder de kader met de prijsinfo. (zie onderstaande afbeelding) Voor bestellingen die meerdere artikelen bevatten is het product met de langste levertermijn van toepassing.
Indien er omwille van beschikbaarheid sprake is van een langere levertijd, wordt je z.s.m op de hoogte gesteld van de verwachte levertijd. DE LEVERTIJDEN ZIJN INDICATIEF! Hier kan op geen enkele wijze rechten aan ontleend worden. Bouwdepot is niet verantwoordelijk voor het niet respecteren van de gangbare leveringstermijnen door derden zoals er zijn BPost en colli-/pallettransporteurs.
Er worden geen leveringen in het weekend of op feestdagen uitgevoerd. Deze dagen zijn dan ook GEEN werkdagen.
Onder de indicatieve levertermijn vind je gedetailleerde praktische info over de verzendmethode nadat je éémalig de postcode van het leveringsadres hebt ingevuld en op 'Bereken verzendkost & levermethode' hebt geklikt. (zie punt 4 op onderstaande afbeelding)
Ook bij het afrekenen zie je onder STAP 2 'KIES LEVEREN OF AFHALEN' de levermethode van je winkelmandje. Je kan hierbij eventueel klikken op 'meer info levermethode' voor gedetailleerde praktische informatie van de levering.
LET OP! In geval van leveringen met vrachtwagen (zijn alle verzendmethodes m.u.v. van postpakketzendingen) dient de leverplaats veilig en vlot bereikbaar te zijn voor vrachtwagens. Je dient tevens te beschikken over alle vereiste vergunningen in geval het een levering betreft in een zone die onder een bijzondere plaatselijke regelgeving valt (bv bepaalde stadzones).
De afhaaldepots waarmee Bouwdepot samen werkt voor gratis afhaling zijn slechts logistieke partners en geen eigen winkels.
De gunstige prijzen op de webshop zijn ENKEL van toepassing bij online aankoop! AFHALEN zonder een online bestelling is niet mogelijk!
Het depot beantwoordt geen vragen aangaande de status van bestellingen. Contacteer de klantendienst bij vragen.